Bringázás ahogy én látom

Saturday, December 31, 2005

Ma az év utolsó napján még voltam egyet tekerni.

Így kell zárni az évet :)

A Hősök terénél kellett gyülekezni 13 órakor, s onnan ment egy kisebb-nagyobb társaság tekerni egyet a városba. Jól megszivattam magam, mivel későn indultam [fél1], s nem volt időm a bringát felpumpálni. A Szentendrei út melletti belső utak jegesek is voltak, meg hókásásak is. A hátsóm meg lapos. Mindegy rendesen izzadtam, lihegtem. Főleg miután átverekedtem magam a Margitszigeten. Néztem is miért megy ilyen nehezen a bringázás: pulzusom standard 170 en volt. Időben megérkeztem végül a helyszínre. Kb 80-100 bringással együtt aztán elindultunk tekerni:

Andrássy-körút-Petőfi híd-Kosztolányi-Villány utca-Clark Ádám tér-Vörösmarty tér.

A Petőfi hídnál felfújtam a hátsót egy benzinkútnál. Akkor derült ki, hogy 0,9-1 bar nyomás volt a hátsóban... nem csoda, hogy erőlködtem.

Vörösmarty téren futottam össze Wolfheart-tal, akivel végül együtt tekertünk haza.

S egy rövid számadás:

2005ben 2478km-t tekertem bringával 520-at spinninggel. Részt vettem 4 maratonon, ebbol 3 rövidtáv 1 középtáv.
Csak összehasonlításképpen 2004ben 646 km-t tekertem, s 1 versenyen sem vettem részt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home