Bringázás ahogy én látom

Tuesday, February 21, 2006

2006-os év.

Nos itt vagyok, s egyre közelebb kerül az új bringa összerakásának ideje.

Pár dolog azért történt velem az elmúlt másfél hétben. Többek között átéltem Budapesten az első balesetemet biciklivel. Elsodort 1 autós. Szerencsére nem 50-nel, csak 10-zel ment. Ez arra volt elég, hogy bár Ő volt a hülye - rendesen megijedtem, s a bringát vihetem szervízbe. Centirozás , s hátsó fék csere.

Végül az olcsóbb megoldás mellett döntöttem: marad a tárcsafék a szezon elején mindenképpen, s a V fék-felni cserét későbbiekben meglátjuk.

Nóri betegsége miatt az elmúlt két hétben sokat nem spinningeltem.. sajnos. Így aztán most kezdem bepótolni...már csak alig több mint 1hónap és itt az első megmérettetés.

Hosszabb távokat kint még nem is mentem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home