Bringázás ahogy én látom

Tuesday, June 10, 2008

Crosskovácsi 2008 előzetes

Én valahogy végigszenvedtem a távot, de a Z-max gumik tulképpen csak nehezítették a dolgomat. Így én viszonylag hamar beláttam, hogy ez nekem most túra lesz. Annyira dobta a seggét a bicikli, hogy néha egy megcsúszás után még nyeregben maradva 180 fokot fordultam a biciklivel, s hirtelen szembe tekertem a többiekkel :D

A lejtők tetszettek, de gumik miatt mindig lecsúsztam a megfelelő nyomsávról illetve az emelkedőknél amíg lehetett tekertem, aztán toltam kényelmesen. Meglepődtem, hogy kb 4-6x kellett csak megállnom takarítanom a bringát a sár miatt. Nem állt be a kerék csak 1x az egyik dózerúton.


Sokáig azt hittem én vagyok az utolsó középtávos, amikor 8 km errel a vége előtt még 7-8-an érkeztek a hátam mögül, s előztek meg.

Mérges voltam magamra, mert az utóbbi időkben többet tekertem, de nenek egyelőre nem látom az eredményét, talán gázlóra vagy augusztusra beérik.
A pozitívum a negatívumban: végigmentem a kiintésig, nem fáradtam el, igaz csak 155-ös átlagpulzusom volt. Na és a vicces az egészben a saras versenyeken fejlődést mutatok az évek alatt :D

Eleinte 6 majd 7.5 , s most 8.6 km/h-s átlagot is tudok már produkálni :D
Jövőre talán 10et is.

Nem volt rossz, de most már igazán kiváncsi leszek majd egy sárgumira saras terepen. Nincs mese vennem kell 1 szettet.

Mindent egybevéve a pálya jó volt, s a sok sár ellenére azt mondom, hogy a 2006os Buda Maraton sár szempontból rosszabb volt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home