Bringázás ahogy én látom

Monday, July 16, 2007

Crosskovácsi Maraton

En az egesz heti hajtás es napi 4.5 ora alvasnakkoszonhetoen gyikarc voltam [na meg Buda maratonon voltam utoljara terepen, azota csak aszfalt], s csak a mini tavra mentem [nem,nem- nem a gyerek 1 kmes tavra gondolok].Azon en is csodalkoztam, hogy hosszu tavopt ellottek, aztan egsyzercsak kozep es rovid elindult. EN is a tavalyi 10 perces vagy 5 perces kulonbsegu inditast vartam volna.MInd1, egsyzercsak megyunk. 35-40 kozott porget a mezony aszfalton, egyszercsak 2 ember osszeakad az aszfalton. Zako. Nagy mak volt, hogy tobben nem estek Veluk..Jon a kanyar irany a tolas. Ment az anyazas, hogy tomeg van, s tolni kell, de sajnos -szerintem- errol nem mi tehettunk, hanem a palyakijeloles.Sikerul gyalog kikerulnom a tomeg egy reszet, irany a toloka. Elottem esnek kelnek SPD-vel az emberek, mert elottuk is tolas van, s elozni nem lehet...Inkabb futva tolom felfele, s igy sikerul eloznom YES! Haladok...Mivel sikerult a zoldfuluek soraban a legvegere allni, eleg sok ember van elottem. Az elso halalom a 800meteren 60 m szintemelkedes. Nem is azzal van a baj, hogy nem megy a szeker felfele, hanem elottem valaki kb 1 meterrel leszall, majd tolni kezdi a brinyojat. Kerulnem, de felfutok egy kisebb falra, eses. Na jo 6km/h-s sebesseggel csak doles. SPD nem old ki. Dolok.Hirtelen felugorva megszedulok, ranezek az orara.. 184es pulzust latok. Hmm, akkor most kicsit toljuk..ember tomegek mennek el mellettem. Na vegre lemegy a pulzus, visszaszallhatok.Kozben 2 csaj is elteker mellettem. 1iket megjegyzem magamnak, mert vegigtekeri az emelkedot. haladunk tovabb, egyszercsak jon a szeles sziklas ut lefele. 45-50 korul szaguldozik mindneki lefele. Elottem 1 kissrac kicsivel lassabban, de egelozni nem emrem, mert nagyon bizonytalanul engedi lefele. Na vegre lehuzodik kicsit lassit is, elmegyek mellette. Kanyar be balra, emelkedo. Par perc utan kissrac [11-13 eves?] elmegy mellettem a felfelen. Uristen, hova kerultem, egyaltalan, mit keresek en itt? 2000m/200m kovetkezik. Nem jon nem jon. Vagy nagyon hosszu elnyjtott lesz vagy hirtelen meredek. Utobbi jon be.Jon a Nagykopasz felfele. Csodas kilatas, kanyar utan fotos, mosolyt eroltetek az arcomra, foto megvan, ujra kuszkodes. Innen varnam a lejtot.. nem jon annyira. Egyszercsak azt veszem eszre, hogy egyedul tekerek. Elottem senki, mogottem senki. Egyszercsak hatbavag a hosszutav eleje. Elmennek szepen. 3 csoport megy el, csak 1 ember szol be, a tobbiek udvariasak. Lehuzodok minden alkalommal. Elerkezek a 23-24. kmhez. Meglatok elol 1 csoportot. Na oket be kell fogni. Lassan kozeledek hozzajuk. Meglatom elol Jani haveromat, aki a 9. kmnel hagyott el. Azt hittem mar celban van, de szenved. Elmegyek mellette, s mondja, hogy 3x majdnem begorcsolt a vadlija. Es lon, elol a lany, akit megjegyeztem magamnak. Egy nyomsav lejto lefele. Halljuk, hogy dorog valahol, s szurkeseg is van. Egszercsak erzem, esik. A talaj kb fel perc alatt korcsolyapalyava valtozik/. Ismerem a Z maxot, hogy mit tud vizesen kanyarban. Meg aszfalton is sikerult vele esnem, hat meg lejtozve lefele avaron? Elottem perecel egy srac, ha nem akarom elcsapni, nekem is be kell dontenem. Gyors felkaszalodas, hiszen 1.5 km van vissza. Elol a lany, elottem 2 ember. Eloznek lefele, mert a tobbiek nalam is ovatosabbak, de nem lehet. Kozben tobben esnek a sorbol, szerencsere kikeruljuk oket. Jon a celegyenes, egyedul en sprintelek meg a 4es fogatbol a legelso ember. Es sikerult a lanyt is megeloznom.. Jo volt, tetszett.Ket holtpontom volt, de gyors volt a palya. Kicsit szegyenkezem legbelul magamban, hogy csak 2h12 korul erek be. Az atlag 14 felett, de -ha a sor elejerol startolok vagy -ha kipihenem magam az elotte levo napokon, -ha nem Buda Maratonon ultem volna utoljara a bringan, s mentem volna terepenakkor lehetett volna ez 1h45os ido is. Ez van, igy alakult. Tetszett

0 Comments:

Post a Comment

<< Home