Bringázás ahogy én látom

Monday, April 02, 2007

Az utóbbi időben elmaradtak a beszámolók. Ez köszönhető annak, hogy ellustultam bicikli téren. Helyette úszás, konditerem és tánc van. Tegnap aztán végre mentem-mentünk egyet Janival.

Pár hete tekertünk egyet a János hegyre fel-aszfalton-, de előtte én másztam egy Virágosnyerget.

Vasárnap megmutattam Janinak az ominózus Virágosnyergi emelkedőt, majd másztunk egyet a kövesen fel a HHH-ra, majd Kövesen le a Szépvölgyi út tetejéig. Itt leereszkedtünk a sárgán [meredek] a Határnyeregig. Térkép nézés után elindultunk a Nyéki hegy felé, s onnan ereszkedtünk le a Hüvösvölgybe. Továbbra is a sárgán mentünk fel a Nagy Hárshegyig. Innen le a Szépjuhásznéhoz, majd János hegy.

Nem mentünk sokat, de azt terepen. 800-850 m szint jött ki cirka 22 km terepre. Nem olyan rossz...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home