Bringázás ahogy én látom

Thursday, August 10, 2006

TeliHoldas

Tegnap megejtettem a baleset óta az első emelkedős bringázást.

Húú... jó volt a tegnapi Teliholdas tekerés. A kevésbé terepes gumik miatt könnyedén gurul a 3 kilóval nehezebb bringa aszfalton. Eljött a felfelé Kolosy tértől. Nos az eleje jól ment, majd a közepén elkezdtem zihálni [tüdőkapacitás baleset miatt nem az igazi, 18 sebességű a bringa és 3 kilóval nehezebb.. ja és az sem mellekes, hogy 1.5 hónap után ez volt az első olyan emelkedő amin mentem, ami nagyobb 10 méternél].Fenyőgyöngyéhez már kicsit zihálva érkeztem meg. Le is esett a vércukrom, s ennem kellett szőlőcukrot. Innen a HHH is megvolt. Érdekes volt 28-28as áttétéllel tekerni [22-30 helyett]. Pulzusmérőt nem vittem magammal, de éreztem, hogy sokszor 170 vége 180 elején pörög a szívem. Most enyhe izomláz van a hátamban és a combomban.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home