Bringázás ahogy én látom

Thursday, September 07, 2006

szösszenetek

Nem nagyon írtam az utóbbi időben, mert a baleset miatt nagyon sokáig feküdnöm kellett, így aztán a biciklizés is elmaradt. Megcsináltattam a tavalyi bringámat a Gepidát új felnikkel, külsővel, lánccal. Egész jól működő kis gép lett belőle. Tervek szerint megmaradna télire bringázni,s akkor nem a Magellán menne tönkre. Ezzel meg mivel jóval nehezebb lehetne erősödni is.

Az augusztusi Teliholdra aztán elmentem végül. Furcsa volt a megszokott 44-32-22-es 11-32-es fogaskerék sor, s 24 fokozat helyett most 48-38-28-as és 14-28as fogaskerék sorral tekerni. Jó esetben le is váltott emelkedõn a legkisebbre, de inkább 38-as fogaskerékkel tekertem elől. Hat húzós.. így tényleg lehet erősödni. Mivel majdnem 1 hónapig ágyhoz voltam kötve és a bringa is nehezebb, nehezebb áttétellel, szenvedtem rendesen felfeléken. Jó sokan voltunk, cirka 40-en. Sikerült a munkahelyről Janit is elhívni, aki nagyon élvezte az egész tekerést. A TeliHoldas után aztán próbáltam feljárkálni a hegyre. Kétszer sikerült is feljutnom. A bringa bírta, s én is kezdtem megerősödni.
Közben jött a szabadság és a nyaralás: bicikli a sarokba rakva. Aztán történt valami, ami miatt elvesztettem a motivációmat a tekeréshez. Meg most is gondolkozok azon, hogy Győrújbarátra elmenjek-e. Keveset tekertem, s meg nincs kész a Magellán sem.

Ma ismét egy TeliHoldas túra keretében kerültem fel a HHH-ra. Lényegesen jobban ment a bringázás. Tetszett, hogy ismét 35-en voltunk, s hogy jólesett az erőlködés is. Mértem Fenyőgyöngyétől egy időfutamot sötétben: 14m43s lett. Ez cirka 2 perccel rosszabb, mint a legjobb eredményem. Fent söröztünk beszélgettünk, majd 15-en terepen jöttünk le egészen a Virágosnyeregig, s itt ketté vált a csapat. Hatan Óbuda felé vettük az irányt.

Megnézve az eddigi Teliholdas tekerések átlagát, a 2-3. legjobbat sikerült produkálnom. S a bringa is annyira együtt mozgott velem, hogy gondolkozok azon, hogy a Magellánt megcsináltassam-e.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home