Bringázás ahogy én látom

Tuesday, August 30, 2005

Tegnap rávettem magam egy kis bringázásra.
Persze HHH. Nem voltam július 28a óta fent a hegyen... 1 hónap. S alig 6 nap múlva Mátramaraton. Kemény lesz. Mint ahogy a tegnapi is az volt. megszenvedtem az emelkedőkkel az elején. A korábbi 160-as pulzus helyett 171essel mentem felfelé. Az első szakaszon még erősebben is mentem, mivel jólesett a tekerés. Aztán halál. Tolnom is kellett. Igaz ehhez hozzátartozik, hogy az esőzések miatt egész erős kezd lenni a felfelé. Felbringáztam végul a tetőre, onnan le a sziklás részen Fenyőgyöngyéhez, majd hazafelé.

1h40perc volt és 1450kcal.

16os átlag.

Nehéz. Mindattól függetlenül, hogy végig szenvedés volt az egész és nehéz nekem, jólesett a testmozgás.
Fojt köv: ma

0 Comments:

Post a Comment

<< Home