Bringázás ahogy én látom

Monday, August 01, 2005

Valahogy néha úgy érzem ez a biciklizés nem nekem lett kitalálva..
Mivel gyűjtenem kell a km-ereket és régen is voltam kint, ezért leugrottam a Margitszigetre tekerni.

kb 30-35 km-t terveztem, plussz az oda-vissza út [ami nem sok,de mégis :)].

Nos nagyon sok bringás volt kint. Öröm volt tekerni az aszfalton. Jó pár outis és velem együtt 4-5 montis volt kint. Szépen elcsorogtam a Déli sorompóig, majd onnan indultam a körökre. Előre olyan 27.5-es átlagot terveztem. Az első forduló bemelegítésként 29re sikerült, míg a kör vége már 27.9es lett csak. Tekerek tovább, ám ahogy haladtam előre a körökkel, egyre gyengült az átlagom. Engem zavart az a kevés szembeszél is ami volt. Közben az outisok 7-8-an összeálltak,s bolyban tekertek.
Lényeg a lényeg az utolsó körben már csak 26 környékén tudtam menni. A lábam teljesen elfáradt. De nemis a combom, hanem hátul a hajlatban és a fenekem teljesen szétültem, pedig csak alig valamivel több volt mint 1 óra, amit nyeregben töltöttem.
A pulzusmérőre hiába tekintgettem, soha nem ment 165 fölé, s stabilan tartotta a 152-156-os értékeket.

A lábam jobban elfáradt itt a Margitszigeten, mintha lebringáztam volna Galgamácsára vagy mint a HHH-n egy tekerés alkalmával. Valószínű, hogy rosszul ültem e nyeregben, s talán elzsibbadtam ?!

Mindenesetre illuzió romboló volt, hogy míg a HHHról csuromvizesen szoktam visszaérni, addig most meg sem izzadtam, a pulzus nem volt magas, s még szarul is éreztem magam.. mármint a lábam.

HRmax 165
avgHR 155
tm1h7:50
dst 30.5 km

1st lap 10:59 153 pulzus
2nd lap 11:03 150 pulzus
3rd lap 10:56 158 pulzus
4th lap 11:10 158 pulzus
5th lap 11:29 154 pulzus
6th lap 11:57 151 pulzus

Overall 67:50 155 pulzus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home